yourassistant.nl

Telefonische antwoordservice

Telefonische antwoordservice aanvragen?

Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan voor antwoorddienst op afstand

Telefonische antwoordservice

Hoog op de lijst van irritaties van klanten van een bedrijf staat de gebrekkige telefonische bereikbaarheid. U wilt toch ook graag dat uw klanten altijd met u in contact kunnen treden als dit nodig is? Weinig dingen zijn zo frustrerend als een klant die met een belangrijke vraag zit en die dan geen contact met u kan krijgen. En stelt u zich eens voor dat een klant een bestelling bij u wil maken? Als deze dan geen contact met u kan krijgen, dan is de stap naar uw concurrent snel gemaakt… Met de telefonische antwoordservice van Your Assistant zorgt u ervoor dat u altijd bereikbaar bent. Wij hebben telefonistes in dienst die vanuit ons eigen kantoor zorgen dat klanten altijd goed worden geholpen.

Persoonlijke telefoniste service

Meedenkend in gesprek

Gericht op het helpen van jouw bedrijf

Inzetbaar wanneer jij dat wilt

De telefoon antwoordservice voor uw bedrijf

Met de telefoon antwoord service van Your Assistant zorgt u ervoor dat klanten nooit hoeven te wachten als ze u om een belangrijke reden bellen. Wij hebben de telefonistes die veel ervaring hebben met het beantwoorden van vragen aan de telefoon.

 Dit gebeurt altijd klantvriendelijk en met kennis van zaken. Daar komt bij dat het met een telefoniste van Your Assistant altijd lijkt alsof uw nieuwe medewerkster ook daadwerkelijk bij u in het bedrijf aanwezig is.

 Onze antwoordservice voor telefoon is altijd in te schakelen wanneer u deze nodig heeft.

 Samen met u bekijken we hoe wij onze telefonische antwoordservice zoveel mogelijk op maat kunnen aanbieden.

Aan de slag met de telefoon antwoordservice van Your Assistant

Met de telefoon antwoord service van Your Assistant weet u zeker dat uw klanten goed worden geholpen aan de telefoon. Wij zorgen er met onze antwoord service voor telefoon voor dat uw klanten nooit hoeven te wachten als zij een belangrijke vraag hebben. Uw klanten bellen altijd met een goede reden, zorg er dan ook voor dat ze op een professionele wijze worden geholpen. Meer weten? Neem dan gewoon even contact op met Your Assistant. Samen met u bekijken we dan hoe onze telefonistes u zo goed mogelijk kunnen helpen.

Meer weten over onze telefoon service? Vul dan ons contactformulier in of bel direct met 0168-479000.

FAQ

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:
*210*omleidingsnummer#

De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:
*610*omleidingsnummer#

De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:
*670*omleidingsnummer#

Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.

Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.