WAAROM?

BETROKKEN

PERSOONLIJK

ENTHOUSIAST

MEEDENKEND


FAQ

In onze FAQ vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen die u mogelijk heeft over onze diensten.

Veel gestelde vragen

Hoe snel kan ik gebruik maken van jullie diensten?

U kunt al binnen enkele uren gebruik maken van onze telefoniste service. Wij hebben een aantal standaard gegevens van u nodig waarna u de doorschakeling kunt activeren.

Hoeveel toestellen kan ik doorschakelen?

Er zit geen maximum aan het aantal toestellen dat u naar ons kunt omleiden. Zowel vaste als mobiele nummers kunnen worden doorgeschakeld.

Hoe kan ik naar jullie doorschakelen?

  • De gesprekken moeten direct bij ons uitkomen:

*210*omleidingsnummer#

  • De gesprekken komen eerst bij u terecht. Wordt er niet binnen een bepaalde tijd opgenomen, dan komt het gesprek automatisch bij Your Assistant uit:

*610*omleidingsnummer#

  • De gesprekken komen bij ons indien u telefonisch in gesprek bent:

*670*omleidingsnummer#

  • Gesprekken omleiden vanaf uw mobiele telefoon regelt u in het menu van het toestel.
  • Bij de meeste telefooncentrales is het daarnaast mogelijk om een “omleidingsknop” op een toestel te programmeren. Met één druk op de knop leidt u vervolgens de gesprekken om en haalt u de doorschakeling er ook weer af. Uw telefoonleverancier kan u hierover informeren.

Hoe vaak mag ik gebruik maken van jullie diensten?

Voor al onze diensten geldt dat u altijd een beroep op ons kunt doen. De maandelijkse bijdrage van onze telefoniste service houdt in dat wij tijdens onze openingstijden altijd beschikbaar zijn om uw gesprekken aan te nemen. U maakt geheel naar eigen behoefte gebruik van Your Assistant. Incidenteel of continu, aan u de keus. Onze secretaresses betaalt u per daadwerkelijk gewerkte tijd volgens een vooraf meegedeeld uurtarief. Delen van uren worden naar rato in rekening gebracht.

Moet ik aangeven wanneer ik doorschakel?

U hoeft ons niet te melden dat u naar ons doorschakelt. Uw omleidingsnummer is altijd actief. We adviseren wel om ons te informeren als u voor een langere tijd afwezig bent. Zodat wij dit, indien nodig, kunnen communiceren naar degenen die voor u bellen.

Hoe worden de gespreksnotities aan mij doorgegeven?

U ontvangt van ieder telefoongesprek een bericht van ons via de e-mail. Vooraf kunt u aangeven naar welke e-mailadressen deze berichten verstuurd moeten worden. Het is mogelijk om de notities naar meer dan één adres te laten sturen. Als er voor u een bericht binnenkomt waarvan wij menen dat u met spoed geïnformeerd moet worden, zullen wij er alles aan doen om u hiervan op de hoogte te brengen. Bijvoorbeeld door u te bellen op uw mobiele nummer, uw voicemail in te spreken of door een sms te sturen.

Wat gebeurt er met de gesprekken buiten openingstijden?

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een gepersonaliseerde tekst. Deze wordt volledig naar uw wensen ingesproken, Iedere werkdag wordt er bovendien gecontroleerd op nieuwe berichten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Wat wordt er bedoeld met een goede telefonische bereikbaarheid?

Volgens een onderzoek door Frankwatching voldoet 50% van de ondernemers aan de norm als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat bij slechts de helft van de bedrijven een klant binnen 15 seconden iemand aan de lijn krijgt. Maar hier is ook te zien dat één op de vijf bellers geen contact krijgt, omdat de telefoon helemaal niet opgenomen wordt. Dat moet dus beter kunnen. Met onze telefoondiensten zorgen wij ervoor dat uw bedrijf voldoet aan de eisen van een goede telefonische service.

Is een telefoniste duur?

Een telefoniste kost een organisatie al snel een paar duizend euro per maand. Dat kan goedkoper. Door gebruik te maken van een shared service bureau worden bepaalde kosten verdeeld over meerdere organisaties. Denk hierbij aan werkplekinrichting, loonkosten en vervanging bij ziekte en vakanties. Dat levert u een aanzienlijke besparing op. Bovendien betaalt u per handeling tegen een vooraf afgesproken tarief.

Tweets by @YourAssistantNL